UofT weak in Engineering and Business

Canadian Universities Forum (discussion group)


 
 
Subject: UofT weak in Engineering and Business
check the new Forbes ranking of non-US business schools. IT DOESN´T EVEN MAKE THE RANKING. It´s nowhere to be found. Obviously UofT kids don´t like hearing this. they´ve been brainwashed since they were little kiddies that UofT is god´s gift to Canada when the rest of the world was applying to McGill. UofT doesn´t even have the best business school in Toronto, that honour goes to York´s Schulich School of Business. Heck, UofT´s business school isn´t even the second best in Ontario as Queen´s has a superior business school.

And engineering? lmao, Waterloo, Mcmaster and McGill are all better. And trust me, i´m not the only one saying this, many people have told me this. but wtv, it´s not like i´m going to expect some brainwashed UofT fanboy to think rationally.

[01-09-2006,15:33]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
wow, youre from Mcgill.

UofT engineering kills Mcgill. I mean kills.


[01-09-2006,17:07]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
the OP is full of shit
[01-09-2006,17:16]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
and you´re from UofT, that place that accepts everyone?

McGill engineering kills UofT engineering

just destroys it. and you know it.

[01-09-2006,17:29]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
anyone with half a brain knows that UofT St. George is only decent for med and law. but guess what, even York´s law school is better and ranked higher based on Canadian Laywer Magazine. York even has a better business school whereas UofT´s business is not even ranked in Forbes´ ranking of non-US business schools. Guess what, York, Queen´s, McGill, UBC and HEC are all on the list.

And for engineering, talk to any engineers or engineering professors, UofT isn´t in the same league as Waterloo, Mac or McGill. UofT´s engineering programs are simply inferior. This is a fact.

[01-09-2006,17:37]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
lol
[01-09-2006,17:39]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
Is this McGill kid for real?

BTW, Schulich is the best business school in Canada.

[01-09-2006,18:33]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
And he says UofT is only decent for law and med school!?

Try the best for law and med school, retard! Fuck. Is this kid even out of high school? He reminds me of that guy who was second in command to Sadam who was shown on CNN yelling that Iraq is winning the war and Sadam is still king and behind him you see people tearing down Sadam´s statue and jumping on it and shit. lol.

Seriously, if you have any balls, post this topic on studentawards.com and see how people respond.

[01-09-2006,18:36]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
Hes a fucking retard.

lol, incredible.

He probably spends all his time trying to figure out why Mcgill could be considered better than UofT.

When is the last time Mcgill placed in the top ten in the putnam maths contest?

Lol, they never did. Not once in the history of the Contest. UofT and waterloo are always there.


[01-09-2006,22:31]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
UofT med doesn´t compare to McGill let alone UBC
UofT law isn´t on the same level as York or McGill
UofT engineering is laughable compared to Waterloo
UofT business is just... shit, check Forbes

have a nice day!

[02-09-2006,02:51]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
the putnam contest?
wtf LOL so that´s the new GOLD STANDARD now? you uoft kids are too much.

[02-09-2006,03:00]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
"Seriously, if you have any balls, post this topic on studentawards.com and see how people respond."

´cause those kids at studentawards are experts on the subject? fucking retard.

[02-09-2006,03:01]
Anonymous
(in reply to: UofT weak in Engineering and Business)
"UofT med doesn?t compare to McGill let alone UBC
UofT law isn?t on the same level as York or McGill
UofT engineering is laughable compared to Waterloo
UofT business is just... shit, check Forbes"

Is this kid even old enough to apply to University yet? Really, are you just trolling or are you really this ignorant?

You know UofT medical school is considered the best in Canada and one of the best in the world. You know same is the case with UofT law. You know UofT engineering is considered to be second only to Waterloo, but even that can be debated. And you know Rotman is considered to be one of the best business schools in Canada, while nobodys even thinks of McGill for business.

[02-09-2006,03:34]
Anonymous



Canadian Universities Forum at Canada City Web Site | Start Home Based Business in Canada | Canadian and International FLP Business